Administratief werk saai? Niet bij ons hoor. Lees hier over de werkervaring van een HR-, sales-, financieel en marketingmedewerker.
- Hotel naam
- Valk Jobs
- Adres
- Winthontlaan 4 -6
- Postcode en plaats
- 3526KV Utrecht
Administratief werk saai? Niet bij ons hoor. Lees hier over de werkervaring van een HR-, sales-, financieel en marketingmedewerker.
''Mijn collega Sabrina en ik werken beiden drie dagen. Onze baan is ontzettend veelzijdig. Wat valt er allemaal onder onze verantwoordelijkheid: gewerkte uren checken, ziekteverzuim, werving en selectie, uitzetten van vacatures, arbeidsovereenkomsten opstellen, plus een stuk administratie zoals facturen checken. Je begint ’s morgens met een duidelijke planning in je hoofd, maar standaard komt er van alles tussendoor.''
Kirsten: ''Ik kende Van der Valk van de bekende momenten zoals Kerst. Dat voelde altijd al heel fijn. Die prettige sfeer voel ik ook in mijn werk. We hebben een leuk team en er heerst een open sfeer. Je hoeft niet bang te zijn om een fout te maken. Die wordt altijd weer met elkaar opgelost.''
Kirsten: ''Het moment van de opening van Hotel Zwolle en de periode ervoor. Met zijn allen hebben we de boel schoongemaakt. Ook heb ik in elke kamer met een hamer en beitel de plankjes eraf gewrikt, omdat er op die plek toch maar koelkasten moesten komen. We voelden een enorme betrokkenheid. De ontvangst van de eerste gasten was voor iedereen een hoogtepunt.''
Kirsten: ''Jezelf ontwikkelen wordt enorm gestimuleerd. Ik heb de vrijheid om mij voor diverse cursussen aan te melden. Wat zeker fijn is, omdat ik geen HR-achtergrond heb. Het vertrouwen dat ze in je hebben, is een goed gevoel. Bovendien mag je altijd meedenken over hoe het nog beter kan.''
Kirsten: ''Met een roomservicekar onderweg naar de hotelkamers werd ik aangesproken door een buitenlandse gast. 'How much do you cost for one night,' vroeg hij. Ik heb hem netjes de kamerprijs genoemd en gevraagd of hij wel of niet ontbijt erbij wilde boeken. Dat mocht ik zelf bepalen zei hij. Ik had niet door dat hij mij wilde boeken voor de nacht. De kamer had hij immers al.''
Kirsten: ''Het moment van de opening van Hotel Zwolle en de periode ervoor. Met zijn allen hebben we de boel schoongemaakt. Ook heb ik in elke kamer met een hamer en een beiteltje de plankjes eraf gewrikt, omdat er op die plek toch maar koelkastjes moeten komen. We voelden een enorme betrokkenheid met het personeel. De ontvangst van de eerste gasten was voor iedereen een hoogtepunt.''